Студентські проекти, створені під час тренінгів «EU as Endeavor Entrepreneur» and «Бенчмаркинг та стратегічне впровадження європейської бізнес-моделі для України»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Студентські дослідницькі проекти, створені під час тренінгів «Інтеграційна трансформація ЄС: тенденції, динаміка, пріоритети» (тренер – Дергачова В.) та «Досягнення та перспективи європейської інтеграції для України» (тренер – Манаєнко І.)
 

 

 

 

 

Origins of the emergence and development of European integration

 

 

Студентські проекти під час тренінгів «Гармонізація стандартів як нормативна база для впровадження європейських бізнес-моделей в Україні» та «Системний підхід до гармонізації стандартів як запорука успіху європейських бізнес-моделей в Україні»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Була проведена відкрита лекція на тему: «Стандарти маркетингових досліджень: досвід ЄС та рекомендації для України», дата заходу – 18.12.2018, викладач – доктор економічних наук, професор Шульгіна Л.М .; учасники – 79 осіб, у тому числі: позаекономічні спеціальності – 34, з тимчасово окупованих територій – 4, іноземні громадяни – 1. Маркетингові дослідження як результат і як фактор в системі досліджень. Зміст міжнародних професійних кодексів та стандартів; Коди ESOMAR. Вимоги до відносин між замовником та підрядником, які прописані в кодексах та стандартах маркетингових досліджень. Приклади та наслідки недотримання; економічні, соціальні та психічні причини порушень стандартів у маркетингових дослідженнях. Негативний вплив порушень стандартів на бізнес. Перспективи механізмів контролю стандартів маркетингових досліджень в Україні.